Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Sean no more






"After 10 years, I've decided to leave Hatebreed. This in no way reflects my personal relationship with Jamey, Chris, Matt and Frank; they're four of my closest friends and I'll always love them with all my heart. I want to thank all of the fans as well as the guys in the band and crew, past and present, for giving me some of the best times of my life."
Μ'αυτη τη λιτη ανακοινωση εκανε γνωστη την αποχωρηση του απο τους Hatebreed μετα απο 10 χρονια παρουσιας ο κιθαριστας Sean Martin πριν ενα μηνα.
Ο αντικαταστατης του εχει ηδη βρεθει,προκειται για τον Wayne Lozinak ο οποιος υπηρξε και παλιοτερα μελος της μπαντα(τη περιοδο 94-96)ενω συμμετεχει και στο project των Blackened μαζι με τον Chris Beattie(υπηρξε επισης και μελος των Icepick για μερικα shows)
Η αλλαγη αυτη εχει ως αποτελεσμα τη παραταση της κυκλοφοριας του album με τις διασκευες For the Lions που ετοιμαζει η μπαντα τ'οποιο κυκλοφορει τελικα στις 5 Μαιου και περιλαμβανει τις παρακατω διασκευες
1)Slayer-Ghosts of War
2)Cro-Mags-It's The Limit
3)Suicidal Tendencies-Suicidal Maniac
4)Sepultura-Refuse/Resist
5)Metallica-Escape
6)Bad Brains-Supertouch/Shitfit
7)Misfits-Hatebreeders
8)D.R.I.-Evil Minds
9)Madball-Set It Off
10)Sick of it All-Shut Me Out
11)Black Flag-Thirsty
12)Negative Approach-Sick Of Talk
13)Crowbar-All I Had I Gave
14)Merauder- Life Is Pain
15)Agnostic Front-Your Mistake
16)Judge-Hear Me
17Obituary-I'm In Pain
18)Subzero-Boxed In

Δεν υπάρχουν σχόλια: